Érdekes statisztikák webáruházakkal kapcsolatban

Érdekes statisztikák webáruházakkal kapcsolatbanAz internetes kereskedelem az olyan iparágak egyike, amely évről évre folyamatosan fejlődést, forgalomnövekedést mutat, köszönhetően az internet hozzáférések arányának növekedésének, és az egyre jobb minőségű szolgáltatásoknak, webshopoknak.

Ennek a növekedésnek, és az internetes kereskedelemben rejlő lehetőségeknek köszönhetően minden webshop jól teszi, ha figyel a vásárlók véleményére, igényeire.

A vásárlók szerint a legidegesítőbb dolgok vásárláskor, ha ugyanazt az információt több helyen is külön-külön meg kell adni, ha nem tudnak változtatni a rendelésen, miután elkezdték a fizetési folyamatot, kötelezően regisztrálniuk kell, és ha túl soknak érzik a kitöltendő mezőket. Ezeknek a lényege minden esetben ugyanaz: túl hosszú a vásárlási folyamat. Arra kell törekedni, hogy minél gyorsabban tudjon a felhasználó rendelni, fizetni.

A kosárelhagyások leggyakoribb okai, ha túl magasak a szállítási költségek, nem érzik megbízhatónak a fizetést, nem áll rendelkezésre az általuk preferált fizetési/szállítási módszer, vagy ha máshol olcsóbban megtalálták a kinézett terméket.

Rengeteg probléma, frusztráció oka a vásárlások során, ha nem találnak meg minden szükséges információt a termékekről a vásárlók. Számos webshop nem rendelkezik egyáltalán leírással, vagy csak elfelejtik a speciális információkat megjeleníteni. Pl. hiába van egy ruha webshopon minden termékhez részletes leírás, méretekkel, ha elfeledkeztek a mérettáblázatról. Anélkül a megadott adatok használhatatlanok lesznek.